Формування творчих здібностей учнів у процесі навчання
визначається особливостями його змісту та організації. Застосування проблемного
завдання, спрямованого на активізацію творчої діяльності учнів коли учням
пропонується на основі отриманих знань, в новій ситуації внести зміни.
Запропоновані методи і прийоми навчання дозволяють формувати в учнів творчі здібності, а значить розвивати особистість, індивідуальність кожного учня, яка затребуються суспільтвом в їх майбутній діяльності.
Формування здібностей - процес дуже складний, має свої особливості на кожному віковому етапі, тісно пов'язаний з розвитком інтересів дитини самооцінкою його успіхів у тій чи іншій діяльності. Формування творчих здібностей веде до розвитку в учнів схильностей до будь-якої діяльності, яка в подальшому визначає у них свої життєві плани.
Запропоновані методи і прийоми навчання дозволяють формувати в учнів творчі здібності, а значить розвивати особистість, індивідуальність кожного учня, яка затребуються суспільтвом в їх майбутній діяльності.
Формування здібностей - процес дуже складний, має свої особливості на кожному віковому етапі, тісно пов'язаний з розвитком інтересів дитини самооцінкою його успіхів у тій чи іншій діяльності. Формування творчих здібностей веде до розвитку в учнів схильностей до будь-якої діяльності, яка в подальшому визначає у них свої життєві плани.
Немає коментарів:
Дописати коментар